23.12.16

BAYAN PEREGRINE'İN TUHAF ÇOCUKLARI - RANSOM RIGGS



Herkese merhaba!

Sıkı bir fantastik okuru olarak Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları kitabını neden bu kadar geç okuduğuma dair hiçbir fikrim yok. Kitap akıcıydı. Ara ara sayfalara konulan fotoğraflar kitabı daha eğlenceli ve ilginç yapmış bence. Biraz tırsak bir insan olduğum için bazı fotoğraflardan korktum açıkçası ama bu benim abartım.


Kitabın konusundan kısaca bahsetmem gerekirse; baş kahramanımız on altı yaşındaki Jacob, küçüklüğünden beri büyükbabasının yetimhanedeki geçmişini dinleyerek ve büyükbabasının tuhaf arkadaşlarının fotoğraflarına bakarak büyümüş. Fakat büyüdükçe anlattıklarının gerçek olamayacağını düşünmeye başlamış. Yaşadığı bir trajedi sonucu Galler kıyılarındaki bir adaya yolculuk yapıyor ve yetimhanenin bir patlama sonucu kalmış yıkıntılarını buluyor. Bundan sonra da tuhaf olaylar başlıyor zaten.

Açıkçası kitabı beğendim ama favori serim olur diyemiyorum. Kesinlikle konusu klişe değil bence ama şu an Mara Dyer serisi benim için çok önde. İkinci ve üçüncü kitapları da okuduktan sonra belki fikrim değişir ama onları da ne zaman okurum bilemiyorum.

Bu arada kitabı okuduktan sonra filmini de izledim. Tabiki kitap kadar güzel değildi, çoğu şey değiştirilmişti. Ama izlenebilecek olduğunu düşünüyorum.


Görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder