25.12.16

KIZIL KRALİÇE - CAM KILIÇ / VICTORIA AVEYARD




Merhabalar!

Kızıl Kraliçe’yi geçen sene çıktığı anda kapmıştım Tüyap’tan. Geçen sene YGS-LYS senem olduğu için bir şeyler okumaya açtım hep ve belki de bu yüzden çok sevmiştim Kızıl Kraliçe’yi. Ama Cam Kılıç çıkınca fark ettim ki ilk kitabı unutmuşum, aldım elime tekrar okudum. Kitapları ikinci kez okuma gibi bir alışkanlığım yok hiç ama hatırlatma amaçlı Kızıl Kraliçe’yi okumam gerekiyordu. Başlarda çok abartmışım geçen sene diye düşündüm ama o son doksan sayfa beni yine bitirdi. Kitap bittiğinde yine beğendiğimi fark ettim. Isyanlar, ihanetler, renkler her şey çok heyecanlıydı. Aşkın öyle mıç mıç ön planda olmayışı da bu kitabı sevme nedenlerimden.


Gelelim Cam Kılıç’a. Aslında şu an ne düşündüğümden emin değilim. Kitabı henüz bitirdim ve yazmaya başladım. Ama şunu söyleyebilirim ki kitap aşırı hareketli fazla olaylıydı. Daha ilk bölümde bir olay vardı. Bu iyi mi kötü mü emin değilim. Durağan hiçbir an yoktu. Çoğu zaman Mare’ye sinirlendim, kitap onun dilinden olsa bile ne hissettiğini, neyi neden yaptığını anlamadım. Bazı anlarda da sevdim onu.  Karışık duygular içindeyim onunla ilgili. Bu kitapta da son doksan sayfa beni en heyecanlandıran kısımdı. Küçük kalp krizleri geçirdim okurken. Sevmediğim tek nokta, bazı olayların çabuk olup bitmesi oldu. Onların ne olduğunu söyleyemiyorum çünkü büyük spoiler vermiş olurum.

Kitabı sevdim ve favori serilerimden biri KK. Bir sonraki kitap yine bir yıl arayla çıkar diye düşünüyorum, ama umarım o kadar uzun sürmez. Hem heyecanlıyım diğer kitap için hem de unutuyorum bazı ayrıntıları ve o ayrıntılar da bir sonraki kitap için önemli oluyor.

Güzel bir seri arayışındaysanız kesinlikle okuyun derim. Ama serinin tamamlanmasını bekleyin bence yoksa bir sonraki kitabı beklerken meraktan çatlayabilirsiniz.


Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder