18.12.16

BUZDAKİ KIZ - ROBERT BRYNDZA



Herkese Merhaba!

Direk konuya giriyorum. Bu kitaba bayıldım! Çok akıcı bir kitaptı hemen bitti. Okurken merak yarattı hep, katili tahmin etmek zordu benim için. Çünkü her sayfada "acaba bu mu katil?"  diyebileceğiniz karakterler çıkıyor karşınıza. 

Genelde gerilim kitapları okumuyordum, korkacağımı düşünerek ama aslında sevdiğimi fark ettim. Bir de şunu söylemeliyim: Bu tarzı çok okumadığım için karşılaştırabileceğim çok iyi bir gerilim-polisiye romanı yok. Bu yüzden Buzdaki Kız benim için çok iyi bir kitaptı diyebiliyorum.


Genç bir adam Güney Londra’daki bir parkta, kalın bir buz tabakasının altında bir kadının cansız bedenini bulunca cinayet soruşturmasını yürütmek için Dedektif Erika Foster göreve çağırıldı. Erika gerçeği aydınlatmaya yaklaştıkça katil de ona yaklaşıyordu. Erika’nın yürüttüğü son soruşturma felaketle sonuçlanmış ve kocasının ölümüne neden olmuştu. Kariyeri sallantıda olan Erika’nın bu sefer kişisel sorunlarıyla olduğu kadar daha önce hiç görmediği kadar tehlikeli olan

katille de yüzleşmesi gerekiyordu.


Erika Foster'ın da inatçılığını, gözü karalığını çok sevdim. Yazarın başka bir kitabı çıktığında da almayı düşünüyorum. 

Gerilim-polisiye okumak isterseniz bir göz atın derim.

Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder