26.11.16

HER TEMAS İZ BIRAKIR - SON HAFRİYAT / EMRAH SERBES



“İyi misin amirim?”
“Saçma sapan konuşma.”

Herkese Merhaba!

Emrah Serbes’in diğer kitapları nasıl hiçbir fikrim yok ama Behzat Ç. harikaydı. İki kitabı da hemen bitirdim. Uzun zamandır polisiye romanı okumamıştım ve bu bana çok iyi geldi. Küfürlü bir dili olduğu için herkes beğenmeyebilir ama anlık konuşmalarda araya birden giren küfürler beni güldürdü açıkçası. Behzat Ç. ve ekibinin olayları çözüşü muhteşemdi. Ayrıca ekibin kendisine de bayıldım. Özellikle Harun ve Hayalet favorilerimden. Bir de Behzat Ç. nin arkadaşı Şule.


İlk kitap “Her Temas İz Bırakır” ikinci kitap ise “Son Hafriyat”. Iki kitabı da çok sevdim ama ikinci kitaptaki cinayetler daha bir ilginç geldi bana.

Aslında ilk başta başlamak konusunda kararsızdım ama okuduktan sonra hiç pişmanlık duymadım. Dizisinden dolayı da birçok hayranı var Behzat Ç. nin ama kitabı okumadıysanız mutlaka bir ara okuyun derim.

Hoşçakalın!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder