8.2.17

KARANLIK ZİHİNLER 2 - BUZ KAPANI / ALEXANDRA BRACKEN




Herkese Merhabaa!

Önceki yazımda serinin ilk kitabından bahsetmiştim sizlere. Bazı konularda emin değildim ama ikinci kitaptan sonra seriyi sevdiğime kesin karar verdim. Buz Kapanı ilk kitaba göre çok daha iyiydi. İlk kitapta da fark ettiğim bir şey vardı aslında ama bu Buz Kapanı’nda daha öne çıkmış bence: Yazar sizi şaşkınlığa düşürecek gerçekten çok sahne yazıyor. Hani bir şeyi bekliyorsunuz ama o beklediğiniz şey gerçekleşmiyor, aklınıza gelmeyecek şeyler oluyor. Bir de ben genelde bir kitabı okurken heyecanlanmış ve sevmişsem onu kendi kendime konuşurum azıcık. Bu kitapta da sürekli konuştuğumu ve “olamaz olamaz” diye triplere girdiğimi fark ettim.


Konusundan bahsedersem çok derine inecek olmaktan korkuyorum ama Ruby’nin Çocuk Birlik’inde olduğunu ve orada görevlerde yer aldığını söyleyebilirim. Devamında söyleyeceğim her şey spoiler olur, sonuçta bir serinin ikinci kitabı bu.

Bu kitapta Liam başlarda çok yoktu tabii ve Ruby ile karşılaştıkları ilk yerde sinir krizleri geçirebilirsiniz, küçük bir uyarı. İlk kitapta olduğu gibi sevgili yazar sonlara doğru bir bomba bırakmış ve bu beni çok sarstı. Ayrıca Clancy’nin hayalet falan olmasından şüphelenmeye başladım artık. Bir zamandan sonra “nasıl oldu bu yine yahu” diye düşünmeye başlıyorsunuz.

Ateş Çemberi’ne de en kısa zamanda başlayacağım. Bakalım neler olacak?


Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder